متن و ترجمه آهنگ How You Remind Me از Avril Lavigne

.....................



متن و ترجمه آهنگ How You Remind Me از Avril Lavigne

متن و ترجمه آهنگ How You Remind Me از Avril Lavigne

Never made it as a wise man

هیچ وقت مثل یه آدم عاقل رفتار نکردم

I couldn’t cut it as a poor man stealing

نتونستم مثل یه آدم لات بی سر و پا بزنم و در برم

Tired of living like a blind man

سعی کردم مثل یه نابینا زندگی کنم

I’m sick inside without a sense of feeling

 

از درون بیمارم ، بدون هیچ گونه حسی و حالی

 

This is how you remind

این چیزیه که به یادم میاری

This is how you remind me of what I really am

این چیزیه که به یاد من میاری ، چیزی که واقعا هستم

It’s not like you, to say sorry

قرار نیست معذرت خواهی کنی

I was waiting on a different story

منتظر داستان دیگه ای بودم

 

This time I’m mistaken

اینبار اشتباه کردم

For handing you a heart worth

قلبی و دو دستی تقدیمت کردم که برات ارزش شکشتنشو داشت

And I’ve been wrong, I’ve been down

اشتباه کردم ، با بی فکری رفتار کردم

Been to the bottom of every bottle

مثل چیزی که هنوزم ته ته داستان باقی باشه These five words in my head scream

این ۵ کلمه توی ذهن من فریاد میکشه

“Are we having fun yet?”

اصلا ما لذتی هم بردیم ؟ ( اصلا حس عاشقی بین ما هرگز وجود داشت ؟)

“Are we having fun yet?

اصلا ما لذتی هم بردیم ؟

It’s not like you didn’t know that

اصلا موضوع این نیست که نمیدونستی

I said I love you and I swear I still do

گفتم که عاشقتم ، هنوزم قسم میخورم که هستم

And it must have been so bad

و این باید خیلی بد و آزاردهنده باشه

‘Cause living with me must have damn near killed you

چون زندگی کنار من میبایست برات کشنده باشه

This is how you remind me (You remind me)

این چیزیه که به یادم میاری ، به یادم میاری

 

This is how you remind me of what I really am

این چیزیه که به یاد من میاری ، چیزی که واقعا هستم

It’s not like you, to say sorry

قرار نیست معذرت خواهی کنی

I was waiting on a different story

منتظر داستان دیگه ای بودم

This time I’m mistaken

اینبار اشتباه کردم

For handing you a heart worth breaking

به خاطر تو قلبی و که ارزش شکستن داشت به دار آویختم

And I’ve been wrong, I’ve been down

اشتباه کردم ، با بی فکری رفتار کردم

Been to the bottom of every bottle

 

مثل چیزی که هنوزم ته ته داستان باقی باشه

These five words in my head scream

این ۵ کلمه توی ذهن من فریاد میکشه

“Are we having fun yet?

اصلا ما لذتی هم بردیم ؟

This is how you remind me (You remind me)

این چیزیه که به یادم میاری ، به یادم میاری

This is how you remind me of what I really am

این چیزیه که به یاد من میاری ، چیزی که واقعا هستم

It’s not like you, to say sorry

قرار نیست معذرت خواهی کنی

I was waiting on a different story

 

منتظر داستان دیگه ای بودم

 

This time I’m mistaken

اینبار اشتباه کردم

For handing you a heart worth breaking

قلبی و دو دستی بهت تقدیم کردم که برات ارزش شکستنشو داشت A

 

nd I’ve been wrong, I’ve been down

اشتباه کردم ، با بی فکری رفتار کردم Been to the bottom of every bottle

مثل چیزی که هنوزم ته ته داستان باقی باشه

 

These five words in my head scream

این ۵ کلمه توی ذهن من فریاد میکشه

“Are we having fun yet?

اصلا ما لذتی هم بردیم ؟

“Are we having fun yet?

اصلا ما لذتی هم بردیم ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: متن اهنگ، ،

نوشته شده توسط hadiss در دو شنبه 21 مهر 1393

و ساعت 19:41



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dar-aghosh-bad ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مطلب
متن اهنگ
کد اهنگ
کتاب
تایپی
بیوگرافی
بازیگران
نویسندگان
خوانندگان
عکس
عکس با نوشته عاشقانه و غیره....
عکس عاشقانه بدون نوشته
عکس خوانندگان
عکس بازیگران
شهاب حسینی
ترول
دانلود اهنگ
انه شرلی




hadiss
pari




همدل
دلتنگ
خوبی ها
وبلاگ مجید اصغرزاده
عشقانه های شرجی
همه جوره (کره ای)
مجله خبری تماشا.خبر.اخبار.سرگرمی.
شعر عاشقانه
طناز چت
چت روم طناز
ما پنج نفر
تنها
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گمشده و آدرس  dar-aghosh-bad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












عکس , کارت پستال , عکس عاشقانه , عکس با نوشته , عاشقانه،کارت پستال،کارت پستال احساسی،کارت پستال تنهایی،کارت پستال عاشقانه،کارت پستال عاشقانه غمگین , متن , متن اهنگ , apk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان اعدام یا انتقام, دانلود رمان اعدام یا انتقام apk, دانلود رمان اعدام یا انتقام epub, دانلود رمان اعدام یا انتقام jar, دانلود رمان اع , pk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان شکوفه اشک, دانلود رمان شکوفه اشک apk, دانلود رمان شکوفه اشک epub, دانلود رمان شکوفه اشک jar, دانلود رمان شکوفه اشک java, دانلود رمان , عکس عاشقنه با نوشته , زندگی , جوک طنز زندگی , رسم زمونه , انیشتن , پدر و مادر ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin